Återigen, min favoritdistans.

Jag blev berättad, att livet var som en dans.

Jag har aldrig varit bra på att dansa.

Några gånger har jag dansat bra, i somras, men människor som inte existerade på riktigt. Då dansade jag bra.

Jag dansade mycket som barn, och efter tiden har jag funnit mig några olika danspartners som gjorde så att jag dansade bra.

Men danspartner försvinner, kanske finner de duktigare dansare än jag och ger sig ut i världen med dem för att tävla om lyckan och berömmelsen.

Min dans är en dans med svåra steg, och sången som ackompanjerar är fylld av falska rim.

Lycklig godtycklig olycklig eftertrycklig, jättelycklig, överlycklig.

Än har jag inte funnit min sångerska i min dans, det finns intresserade, det blir audition inom kort.

Låt mig få bjuda upp i dans, får jag lov?


Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: