:C

My god, jag har varit  trevligt  cynisk hela kvällen. Tur för er som inte talat med mig, aeheheh..
När jag är sjutton ska jag bli vacker, jajjamänsam och knyttet.
Jag ska se ut som Knyttet. Och My. Lilla my. Min mormor kallade mig alltid lillamy.
Jag har alltid gillat muminböckerna, min mamma vill ta mig med på muminresa och besöka Tove´s mumindal.
Hon var lesbisk, hon var fin och bodde med sin fina flickvän ute på en ö långt borta och det var alltid dimma när de var vakna. De sov i en fällsoffa, och det brann alltid i deras kakelugn, och det luktade terpentin, och överallt tecknade de upp den världen för sig, mumin och morran och är det bara jag som tycker att hon inte alls är läskig, bara ensam och ledsen.
Nu ska jag skriva en saga, om vadå?
Jag är trött på all paranoia, hos mig själv ock andra, tack och fej och förlåt och så men så är det.
Jag vill ha Albin och Nyår.
Jag vill permanenta håret och färga det orange.


Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: