Lek död med mig.

Jag glömmer bort vem det är som betyder någonting. På riktigt. För, ibland glömmer jag bort vad jag betyder Ibland tror jag att jag inte betyder någonting. Ibland tror jag att jag betyder ingenting. Och, när du säger att jag betyder någonting, allt, för dig, då tvivlar jag och vågar inte. Jag tvivlar på mig själv. Jag vågar inte vara nära. Jag vänder mig till främlingar. Jag vänder mig till dom som jag inte vet vilken deras favoritfärg är. Och det är, när jag kommer ihåg att jag betydde någonting, för någon, någon gång, som jag vågar minnas allt fint. Alla fina. Dom jag faktiskt har. För, jag vill inte bli en av dom som inser vad den har förrän den har förlorat det. Och, det är när jag inser hur nära jag var på att förlora dom, som jag vill vända utochin på mig själv för att jag är så jävla rädd. För att jag aldrig har tid. För att jag aldrig gör någonting på riktigt. Det är då, som jag pressar mitt ansikte i kudden som inte luktar du och sjunger jag gav upp för längesen under täcket. Det är då, som jag vill försvinna.

Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: