Jag är en enkel man i en konstig värld

Hela morgonen har jag tittat på Sigurrosvideor och kommit på att de är dem som gör musiken till filmen "Kim novak badade aldrig i Genesarets sjö" Filmen är förövrigt riktigt fin, den visades häromdagen.
Min helg  är egentligen ointressant, men det är väl det bloggar är till för. Att skriva ointressanta saker, och ibland något litet djupare.
Nå, jag var förvisso på en rätt så fin kväll hemma hos Kajsa. Inte för att den var lika bra som den förra, den på taket, men ändå fint att träffas igen. Verkligen bra att träffa Gabban igen, vi ses alldeles för lite. Vad vi gjorde, tja.. Vi drack cider. Och cider. Och gick till Backeskolan och öppnade dörrar som lät.
Sedan, på morgonen igår gick jag vilse på väg till andra sidan umedalen, för att vara någon timme hemma hos luc, och sedan lilla julafton med storafamiljen på Sofiehem. 
Jag åt julmat, letade stolar i källaren och det var allmänt mys.

När jag sedan gick från bussen hem den kvällen snöade det sånadär ologiskt stora snöflingor.
Plötsligt råkade jag få världens bästa barnprogram idé, jag är jättepepp på det nu, eh..

Nå, totalt ovärt att skriva idag, ingenting vettigt eller speciellt djupt.
Jag bakar pepparkakor med mor och lyssnar vidare på Sigur Ros och fortsätter drömma om en egen lägenhet.

Phwait, jag ska jobba ikväll med. Kasst.


Jag och Leila hittade en isplan och väntade på Kajsa i strålkastarljus


Vi tittade på pojkar i skolkatalogen som var i färg för en gångs skull.


Det var en fin morgon på en konstig väg.


Allmänt charmigt och suddigt i LasVegas hissen.




Kommentarer
Postat av: Luc

Det luktar emo @ sista bilden

2008-12-23 @ 13:49:14



Namn:

E-postadress:

Blogg: