Vilken färg har själen älskling osv.

Idag, och det var absolut sista provet vi genomförde.
Hela min hösttermin har bestått av läxor, och ingen prioriterande för sömnad eller speciellt mycket umgänge, vilket är riktigt mycket synd. Men, på torsdag - jullov, och jag ska försöka umgås med människor igen.
Jag skulle vilja hinna träffa människor jag inte träffar så ofta, jag tror att jag ska ringa till Nicole ikväll och bestämma träff. Det skulle vara fint att ses en stund med Elmer med, det är synd att vi inte umgås alls längre... Men, tja. Saker är ju som de är... Eh.. Nå, sedan Jessica skulle jag vilja se en bit av, kanske dricka te och bara prata.
Idag var iallafall jag och Allis min Allicia på staden på jakt efter julklappar. Jag har vanan att hitta mer till mig själv än till andra, vilket är riktigt jobbigt.
Nå, jag inhandlade kjol och strumpbyxor. Ni som känner mig VET att mina strumpbyxor aldrig håller länge utan att gå sänder och att jag alltid går omkring i revade strumpbyxor under mina kjolar.
Annars blev det hårsaker, en mycket liten ben&jerry lip balsam smak i miniförpackning delade med Allicia över en kopp skummad vit chokladmjölk.
Jag pallar inte vara seriös idag. He.
Puss

Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: