Broder daniel forever


Jag har börjat lyssna på Broder Daniel igen.
Vilket kanske inte är så bra.
Jag vet inte.
Jag saknar iallafall den där tiden när jag citerade Henrik överallt, alla skolans väggar måste vara fulla nu.
Jag hade världens finaste ögonfransar och det enda jag lyssnade på var Cruel Town när jag gick runt i gbg och pratade med Albin i telefon om att råka gå på honom på stan.

Jag var världens failpoppare och jag älskade mig själv.
Fast just det, det får man ju inte göra när man är poppare.
Attans.





Cruel town, it's a cruel town
Cold people, cruel town
Cruel town, it's a cruel town
If you fall, you stay down



Kommentarer
Postat av: D

Broder Daniel dör aldrig

2009-04-17 @ 10:17:11
Postat av: Miriam

BD forever

2009-04-17 @ 10:17:25
Postat av: Singapore

4ever

2009-04-17 @ 10:17:41
Postat av: Sara

Åh, Broder Daniel.

2009-04-17 @ 12:35:41
URL: http://herrbertrand.blogg.se/
Postat av: Albin

Jag var världens failpoppare och jag älskade mig själv.

Fast just det, det får man ju inte göra när man är poppare.

Attans.



Det är ju där som problemet ligger. Jag har inte övergivit BD, bara the feelings öhm.

2009-04-20 @ 12:00:27



Namn:

E-postadress:

Blogg: