Pilgatan och vårvärme

Min förmiddag spenderades med teaterinformation på Midgårdskolan!
Nu känns det som om det är på riktigt. Att vi faktiskt kommer börja där om mindre än ett halvår. Nästa termin är vi en del av det där. Jag blir alltid så himla glad av att vara där, och jag längtar verkligen så mycket. Åh, någon månad till, sedan avslutning och sedan ett underbart långt sommarlov. Sedan tillbaka till skolan. Men då, en skola som jag älskar. Som jag tycker om och som jag kommer att trivas så ruskigt bra på.
Jag kan fortfarande inte riktigt smälta det.
Jag fick iallafall träffa delar av min klass, prata med Peter, sitta och känna mig cool i teaterkorridoren.
Nästaterminnästatermin.
Att Alexander var där störde mig faktiskt inte alls. Det kanske är en början?
Kanske går det att fixa. Jag vill det ju. Så hemskt mycket.

Eftermiddagen, apberget, första mjukglassen, och framförallt första emoringen.
Nu mina vänner, flyttar vi ut från vårat ide inne i det mörka och trista biblioteket, och flyttar ut i vårsolen!

Någonting som verkligen gjorde min dag var att jag fick med mig Eva först på middag på Rost tillsammans med min mor, och sedan till café Pilgatan!
Vi hade en riktigt mysig kväll, satt på golvet inne i ett barnrum fullt med barnböcker och pratade om alltalltallt.
Om A, eller, om båda A: na.
Jag blir så hemskt glad av den kvinnan, och jag mår alltid bra av att vara i hennes närhet! Det är så fint med sådana personer. Som det liksom klickar med direkt.
Jag tror faktiskt att vi kommer att bli nära. Om man börjar en vänskap med sådan ärlighet så blir det bra.
Jag ser rysligt fram emot tiden framöver.















Kommentarer
Postat av: Eva

Du är så fin, jag vill bara hålla om dig och aldrig släppa taget! <3

2009-04-25 @ 00:19:02
URL: http://petrur.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: