Söndagsgöra


Jag har sytt idag, och nu sitter en liten randig sailor kreation på min nysyddochvärdatthängasuppgalje på min vägg.
Tycker så hemskt mycket om söndagar, det är ett lugn över den dagen som det inte burkar vara i vanliga fall.
Oftast är jag också ensam hemma hela dagen, och kan ängna mig åt sömnad och filmtittande.

Läget nu på plussidan:

- Det är cirkus sjuttiofem dagar kvar tills jag sitter i bilen på väg ner till Borlänge.
- Det är cirkus hundra dagar tills vi allihop sitter i någon av bussarna till Urkult.
- Alltså cirkus hundra dagar tills jag får träffa Simon och Oscar och Mimmi, och sjuttiofem tills jag får träffa Johan.
- Det mesta är ganska fint.

Läget nu på minussidan:

- Sofia är borta, och kommer vara det i två veckor till. Norgehelvete.
- Jag är medtvingad på middag ikväll och måste hoppa över promanaden med Allis.
- En kille på andra sidan umeå som inte mår så roligt och som jag vill hälsa på men inte kan.
- MITT BLOGGANDE GÅR ÅT HELVETE








Kommentarer
Postat av: SOFIA

Jag saknar dig som fan.

2009-04-05 @ 17:48:32
URL: http://thevictim.blogg.se/
Postat av: Sara

Du, jag saknar dig och ditt bloggande är bättre än mitt.

2009-04-06 @ 12:13:11
URL: http://herrbertrand.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: