Today´s


Hela gårdagen och denna morgon har jag och Emelie gått runt och varit alldeles utom oss av oro.
Sedan fick vi veta att våran anledning till oro inte var så mycket att oroa sig för, så då gick vi runt och var arga istället.
Sedan spelade vi brännboll och jag fick hela min kamera full med helt superkassa bilder med helt fel inställningar, men jag älskade dem.

Som vanligt går mitt skrivbloggande åt helvete.
Kan någon göra någonting som gör att det finns någonting att skriva om?
Just nu ser jag i alla fall fram emot kulturnatta väldans mycket, och om en och en halv månad slutar vi ju faktiskt skolan!
Några veckor senare befinner jag och Sofia oss i Borlänge och lever livet och lyssnar på faboulusmusic och tittar på pojkar i slips och pärlplattehalsband. Jag längtar verkligen till att se publiken till slagsmålsklubben.

Läget nu? Ingenting.
Saknar de där människorna som jag inte känner än.
Skulle vilja åka någonstans med någon nära.
Kanske A.










Kommentarer
Postat av: e.

jag minns det, åh vad ja minns.

2009-06-21 @ 20:09:30



Namn:

E-postadress:

Blogg: