Helgfotografier - party and pills


Just nu regner det hejvillt ute, och det betyder underbart vårväder resten av veckan!
Om någon månad är säkert all snö borta, och då blir det till att sätta sig i stadens parker igen.
Just nu vill jag ha: Sol, töväder och mjukglass (mjukglassståndet har öppnat, sommarvarning!)

Helgen och de sista dagarna på lovet spenderades väldigt väl.
I fredags satt jag i ett trapphus med A, letade lpskivor, träffade Albin och hans älskade, överaskade på en tjejkväll, såg mysfilmer, blev blöt om fötterna, längtade lite, skrev ett brev,
tjejmyste så som bara tjejer kan tillsammans med andra tjejer.
Lördagsförmiddag med Dennis på mariehem och second hand, och kvällen i Norrfors och min vän Henriks femtonde födelsedag.

Jag har haft helt total skrivtorka i några veckor nu, jag ber om ursäkt. Det får bli mest bilder idag igen.

Älsklingsstupid, älskade du.











tyckeromdig

Födelsedagsfesten slutade ganska märkligt, men det var en fin kväll!
Dock så har det som hänt innanför de slutna stängda dörrarna aldrig hänt, och kommer aldrig att tas upp igen.
Tårtar var awesome, och det var allmänt mysigt.

tyckeromdig






















Kommentarer
Postat av: Sara

Födelsedagsbarnet är väldigt söt och rar men det visste han säkert redan? (:

2009-04-19 @ 19:44:21
URL: http://herrbertrand.blogg.se/
Postat av: Marlene

Åh, jag tycker att du är så himla söt att det är alldeles förskräckligt!

2009-04-19 @ 22:21:04
URL: http://surrealistiskt.blogg.se/
Postat av: Boyfriend

Jag och Herman måste vara världens bästa fotograferare.

2009-04-20 @ 07:59:38
Postat av: Albin

Vad fina bilder :'3

2009-04-20 @ 12:02:31



Namn:

E-postadress:

Blogg: