A year


Idag för ett år sedan var en bra dag. Jag minns hur nervös jag var. Riktigt jävla skaknervös.
Det var jag och det var Henrik och det var E och jag minns hur vi gick genom haga. Pojkarna pratade om starwars, jag var mest glad i kroppen och i öronen var det
och allt var så konstigtmen förbannat kulDet kunde ha varit nån annanMen det var jag
En mening och några sekunder elektricitet och tystnad mellan två par ögon. Spänningen. En kyss.
Och vi cyklade genom bostadsområdet, det var smk överallt, det var lyckorus, det var kärlek på riktigt det var vår det var vackert.

Det var länge sedan, det är mycket som är förändrat. Men ett sms med lite värme i tinar upp mig.
Det är inte som då, men det värmer. Det värmer.



Dillinger escape plan och slagsmålsklubben.



Kommentarer
Postat av: Singapore

Åh <3

2009-04-08 @ 21:57:17



Namn:

E-postadress:

Blogg: