ROSETTER

Vad gör man när det är alldeles vitt och kallt ute och man alldeles nyss har fått jullov?
Skriver väldigt ointressanta texter om sina rosetter som andra egentligen inte alls har glädje av.
Denna är gigantisk och jag har aldrig använt den.
jag köpte den på wapaneaesnight, mest för att den påminde om när jag själv hoppade runt i alldeles för mycket platsarmband och tyllkjolar.
Denna stora fina vita köpte jag på Kawaiidesign i Göteborg.
Jag använder den mest de få gångerna jag har panda eller beehive.
En fluffig brun som kommer ifrån Schmäckkompaniet!
Gillar inte riktigt färgen men fin ändå så den ligger mest som prydnad på mitt rum.
Två små rutiga som jag skaffat på Indiskan för inte så länge sedan.
Ganska förskräcklig färg här med, men ändå lite småcharmig.
Jag tror att den är från Slumpen här i Umeå.
Dessa båda plastrosetter kommer från Prickig Katt i Göteborg.
Den första jag köpte råkade min pojkvän ha sönder så han köpte en ny. Bara några dagar sedan började den också tappa sina små tunna platständer. Inte så bra kvalité alltså men hemskt fina.
Dessa är också från prickig katt i Göteborg!
Hemmasydd liten brunrutig som jag sydde till en klänning i samma stil.
En vit liten en som jag inte har någon aning om var jag har fått tag i den på. Men fin och användbar är den!
Den här är egentligen inte min, jag sydde den igårkväll som en julklapp till min och min pojkväns katt! Hon kommer bli hemskt fin.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte berätta om vad du tycker om din skola, klass och gymnasielinje? :)

2009-12-20 @ 19:47:04



Namn:

E-postadress:

Blogg: