Jag vill inte sakna förut och bli kvalmigt varm och yr

Igår lagade jag och petter en fyra rättersmiddag i rätt så många timmar och hade sedan en hemskt fin kväll med vänner och kattorna. Just nu, med mitt golv fyllt med allehanda spetsar och tyger lyssnar jag igenom alla kents plattor och väntar på att bli julnostalgisk eller något i den vägen.
Jag älskar iallafall känslan när inspirationen flödar och utan att anstränga sig flyter allt man har i huvudet ut på skisspappret och senare ut genom fingrarna in i min älskade symaskins hjärta.
En kul sak är att jag eventuellt kommer vara med på modevisningen som hålls på Kulturnatta här i Umeå i mars tillsammans med några andra. Oh vad det vore kul om det verkligen blir av!
Imorgon, petter och söndag och projekt runway.
Nu, Du och jag döden, och mer plisserande.

Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: