"Att känna dina läppar är att komma hem som efter en lång resa"



Jag känner att jag borde ta tag i bloggandet och inte skrive en hel massa små ointressanta saker, utan låååånga jätte intressanta aktuella saker. Långa iallafall, som Victoria.
Men, icket. Det blir nog att jag fortsätter med mina små korta som inte handlar om så mycket.
Mina läsare tycker om det iallafall, och mina unika besäkare per dag är uppe i höga siffror!
Jag förstår det inte, om jag skulle råka komma in på min egen blogg skulle jag snabbt stänga ned fönstret och skynda mig iväg till mer spännande bloggar.

MEN, jag fortsätter som vanligt.
Min söndag har varit rastlös, jag har inte riktigt vetat vad jag gjort. Det verkar vara en känsla som många känner idag, jag har läst tre olika personers söndagssinnesstämningar som låter precis som min idag.
Jag har tillbringat dagen med deviantart och små sms till personer jag tycker mycket om.





Kommentarer
Postat av: /G

Hästpojken!

2009-02-22 @ 20:53:57
Postat av: D

Ja folk du tycker om

2009-02-22 @ 21:20:48
Postat av: Vic

Fast det jag skriver är ju bara långt, det är inte särskilt intressant.

Jag tycker om din blogg, den är som så fin på något sätt.

2009-02-23 @ 08:43:25
URL: http://katthelvete.blogg.se/kittiefuck



Namn:

E-postadress:

Blogg: