Good morning starshine


Allahjärtansdag fyller mig så med känslan av att någonting håller på att hända.
Någonting viktigt och speciellt.
Herman luktade gott idag, jag vill spara den lille mannen på burk och ha när man behöver.
Nu ska jag plocka fram mina gamla kassettband med Hairsoundtrack, och annan gammal mysighet.



Good morning starshine
The earth says hello
You twinkle above us
We twinkle below

Good morning starshine
The earth says hello
You twinkle above us
We twinkle below

Good morning starshine
You lead us along
My love and me as we sing
Our early morning singing song

Gliddy glub gloopy
Nibby nabby noopy
La la la lo lo
Sabba sibby sabba
Nooby abba nabba
Le le lo lo
Tooby ooby walla
Nooby abba naba
Early morning singing song




Kommentarer
Postat av: Sara

SÅ HIMLA SÖT DU ÄR SOM HAR MIG LÄNKAD!

2009-02-11 @ 02:12:42
URL: http://herrbertrand.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: