Helgen i bilder


Det var ju faktiskt kennykväll i Pengsjö, vi gjorde mer än att titta på det vackra köket.
Som tillexempel att mysa, titta på Kenny, titta på Shutter, titta på The office som är hemskt underbart att se när man är trött efter en natt med för lite sömn.
Vi satt ihopklämda sju personer i en trepers soffa och stormyste och det var sådär tjejkvälligt och varmt.
Jag har blivit så dålig på att skriva blogg nu, men det är nog bara bra. Jag lever lite mer och det mesta är trevligt och fint.

Imorgon åker jag till Paris.
Till Montmartre.
Till Frankrike.








Jag spelade bronks mountain adventure
och var stenkonsentrerad.
























Kommentarer
Postat av: V

Om du bara visste hur avundsjuk jag är. Jag vill också till Paris igen.

2009-03-01 @ 09:57:36
URL: http://katthelvete.blogg.se/kittiefuck



Namn:

E-postadress:

Blogg: