Garfunkel

Idag var den finaste mysigaste morgonen på riktigt länge.
Fösta vaknade jag upp bredvid Emma och Allis i ett supervarmt sovrum i Kerstins lägenhet och krängde mig av och an för att bli av med allt klistrigt och äckligt och varma täcket. 
Sedan hoppade jag in i duschen i Kerstins badrum där det ligger sextidningar på golvet, och duschade borta allt varma och all Johnsvett och konsertklister.
Sedan kände jag mig fräsh och utvilad som satan och väldigt duktig och ställde mig och diskade allt vi tjejer ätit på i tredagar och plockade frukost ur skåpen och var så moderlig och snäll.
Det var en såndär morgon allt var fräsht och lite sådär filmiskt.
Sedan när jag ensam gick från lägenheten och gick henom Östermalm och solen lyste och det var vår i luften var allt bara vackert och lyckligt.
Jag kom att tänka på hur vackert det egentligen är i den stadsdelen, det är absolut den delen jag skulle vilja bo i när jag flyttar. Jag älskar alla de pastellfärgade gamla husen som ligger efter skolgatan.
Det finns ett speciellt, som jag tror är en glasögonbutik. När man tittar in genom fönstrena så ser man väldigt vackra tapeter och en hel massa härliga möbler och inredning.
Sedan finns det dom där små fönstervåningarna som ajg bara kan fantisera mig in i och placera ut vita spetsgardiner och små röda köksbord och sovalkov med vita lakan och affisher från franska romantiska filmer och Marie Antoinette.
Stora glasburkar med olika tesorter och ett enormt skafferi med alla möjliga askar och paket i.
I sängen ska det ligga en liten vacker indiepojke med rufsigt sovhår och smala axlar och slutna ögon.


"Jag skyddar dig" viskade du i mitt öra



Kommentarer
Postat av: Nilla

Öj! Jag har fan träffat grabben som fotade den där bilden. Han är astrevlig och supersöt.

2009-02-01 @ 23:03:23
URL: http://toarsters.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: