I hope you feel the way I do

Det är rätt intressant att se hur fort någonting sprider sig! Internet gör det verkligen extremt mycket lättare för information och skitsnack att sprida sig.
Just nu orkar jag inte bry mig så värst mycket, det rör mig inte så mycket i ryggen.
Alla är idioter ibland, ibland gör man rätt, ibland gör man fel.
Oftast gör jag fel, men det är mänskligt att fela, right?
Hela snacket om att jag ångrar allt och så, det vet ni redan. Ni som tappat förtroendet för mig, okej. Jag tar det. 
Jag avskyr den personen som jag är, det är inte mer att göra. Plus, att ni som har någonting att säga till mig, SÄG DET.
Gå inte runt och ha förutfattade meningar och snacka skit. Prata med mig direkt istället, okej?
Det gör det hela mycket enklare, och det underlättar för alla.
Har inte mer att säga, mer än att du säker också är dum i huvudet.
Kram.

Jo, en till sak. Det fanns en person jag grät av lycka över så sent som iförrgår. 
Jag trodde att saker skulle kunna ändras, jag trodde att allt någongång skulle vända.
Men okej, jag har insett det nu. Du betyder inte det för mig längre. 
Det är okej.
Men jag är fortfarande fruktansvärt glad för din skull, det spelar ingen roll hur mycket du hatar mig.



Leila är en ängel, lev med det.

 

Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: