Sofasong

Idag var en bra dag. Till sist blev det riktigt bra.
Jag mådde inte speciellt bra på dagen, men det var fint att få se en skymt av Silly igen, och Luc.
Fint att träffa Dennis igen med, det är så synd att vi inte umgås så mycket alls längre.
Jag har tröttnat på hela iden med att blogga, faktiskt. Man skriver för att det lättar en själv, 
hoppas på höga statistikssiffror 
(sjuttttttttiotvå lol)
och leker lyckligt liv.
Men. Tja. En bra dag var det iallafall. Efter staden tog jag bussen till Carlshöjd och hittade väldigt bra där, möttes upp av Petronella, och gick in i deras hus med de väldigt söta staketen runt.
En bra trevlig myskväll med te och Dylan. Jag blev jätteinspirerad av hennes rum, inspirerad till att ta tag i min roman igen, och möblera om och rensa bland mina kläder och pins och lägga smycken i fina små askar.
Jag blir sur att jag inte har ett lika myspysrum som en del har. Arhg. Men, möblering och ljus gör mycket. Det ska jag pyssla med nästa helg, mumma. Jag fick också en massa musiktips som jag ska införskaffa, och en riktigt söt liten gayserie som heter "Queer As Folks" Det ska jag njuta av rätt mycket närmaste tiden.

Jag tittade den sista timmen på Grammisgalan, blev bara förbannad.
Markus var lika snyggsnygg som vanligt i sin kavaj och satt och hällde i sig drinkar och tittade upp i taket.
Kleerup har jag aldrig gillat, han verkar vara en sjukt läskig man, ughr.
Lasse var galet fin som vanligt, mjuk och rödhårig och mysröstad.
Några till små märkliga artister fanns där med...

Trean på årets låt blev Markus, med Jag är en vampyr. Attans, han förtjänade bättre.
Tvåa Amanda Jensen, har ingenting att säga. Nobody.
Etta EMD. Nejtack. Ursh SVENSKA FOLKET SKÄRP ER.
Jag är stolt och ringde till Markus fyra gånger, yeah.



Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: