Suspension, stormögon, scarfication.

Okej. Igår såg jag och min far en liten bit av ett Body Modification program.
Olika människor gjorde otroligt märkliga saker med sina kroppar, tatueringar och väldigt underliga inplantationer i och under sin hud. Tillexempel, att par som hade förlovat sig nyligen hade låtit operera in sina förlovningsringar under huden på handryggen. Öhm. Orginellt iallafall?
Sedan, en mänd scarfication i olika former och färger.
Till slut, en grupp med vänner som börjat göra någonting vädigt speciellt på snia fester.
De hänger upp sig i huden på rygg/marmar/ben med stora köttkrokar och hänger upp sig flera meter upp i luften.
"Det är en otrolig frihetskänsla att hänga där, det påminner en del om sex."
Whatafuck säger jag. Men, tja. Så länge det inte skadar någon allvarligt så är det väl på deras psyke skiten sätter sig.

Jag sitter på skolan med Emelie och andra och försöker få ihop någonting sagoaktigt av mina dikter och karaktärerna. Blir någon slags sagotolknings version av Drömfakulteten. Höhe. Emma är fortfarande sjuk som vara dyke´s kan vara.
Jag har fortfarande inte gjort mina gymnasieval, vilket stressar mig och stör mig som satan. Men, tja. Jag vet i mitt huvud, men jag vågar inte skriva ned det i den där lilla osäkra datorruntan. Jag var nära igår, men mitt internet dog medans jag höll på, så det blev inge av. Mhm. Lucas var hos mig igår, vi färgade håret och åt äcklig mat.
Förövrigt väldigt väldans trött på att fortsätta blogga, ingenting blir sagt längre. Men jag fortsätter väl ett tag...
Jag orkar inte satsa, ingenting. Internet har blivit så ointressnat på sista tiden.


Sakna?

Johan och Adrian. Prinsen utan hans pojke.



Kommentarer
Postat av: albin

i miss u

2009-01-15 @ 00:40:18



Namn:

E-postadress:

Blogg: