Jag saknar. Men jag är inte ensam längre


Nä men seriöst. Jag är helvetestrött just nu och orkar mest ingenting. Har för ungifär femtielfte gången bestämt mig för att strunta i bloggkvalitén, får se hur länge det hållet. Jast nu är jag allmänt peppad på en hel massa saker, som att jag och petter åker till urkult om sex dagar, som att jag äntligen köpte bdboken idag, som att jag kommer ha en massa pengar om två dagar, som att norrköpingarna kommer till urkult! Det är jag faktiskt som mest nervös över. Jag undrar hur det hela fortskrider.

Idag såg jag F på håll. Insåg hur mykcet som har ändrats. Minns för ett år sedan. Nästan exakt. Mellan trästocks, innan urkult. Det var nu som jag spenderade dagar och nätter på ersboda liksom. Jag insåg det, och jag insåg hur futtigt och fel det känns. Känner för att citera någonting nu, men det blev inte av. Det är lite sent, jag skulle vilja vara på haga nu.
Jag har inte träffat albin på fem veckor och inte kasper speciellt mycket heller.

Jag gör mest ingenting just nu. Sommaren går, jag spenderar alla dagar med katter och skräpmat och mariehem och sims. Ett föga intressant liv att blogga om.

Äh borde lägga av.



Kommentarer
Postat av: Adrian

Vad känns fel och futtigt?

2009-07-24 @ 00:06:57
Postat av: linnea

lägg inte av

2009-07-27 @ 16:39:13
Postat av: Nära Vän

Lägg Av. Folk Som Läser Det Du Skriver Ser Bara Och Endast Ner på dig. T.o.m Jag Har Slutat Se Upp Till Dig. Din Moral Finns Inte, Men Din Själviska "Vända-Kappan-Efter-Vinden" Förmåga Står Stadigt. Jag Tycker Om Dig. Det Kan Jag Helt Sanningsenligt Säga. Men Jag Kan Inte Påstå Att Jag Tycker Om Det Du Gör (Än Mindre Vad Du Gjort) Och Står För. Mitt Och Alla Dina Vänners Förtroende För Dig Tynar Sakta Bort Likaså Kontakten. Du Borde Tänka Före Du Pratar Och Framförallt Före Du Handlar.

Jag Skriver Inte Allt Det Här För Att Jag Hatar Dig. Men Inte Heller För Att Jag Älskar Dig. Jag Tycker Synd Om Dig Amanda

2009-07-31 @ 22:27:20



Namn:

E-postadress:

Blogg: