Äppelblommor och sommartankar.


Idag var en sfparksdag, sommardag, mysdag, umgängesdag, men också en hejdåtheend dag.
Just nu känner jag mig så fullkomligt lätt och fri, nu klarar jag allt. Jag är dålig på relationer. Det vet alla. Jag orkar inte älta det om och om igen. Det är såhär jag är, och faktiskt, mina riktiga vänner klarar av det. Jag älskar dem för att de gör det. Jag förstår inte hur de kan orka med mig, hur de fortfarande kan älska mig.
Just nu är läget bra. Läget är stabilt, läget är fint. Jag ser fram emot tiden jag har framför mig. Det är väl bra att känna så? Jag ser fram emot sommaren, ser fram emot den tjugotredje då jag sätter mig i bilden till borlänge och peace and love, ser fram emot att träffa johan, ser fram emot trästocks, ser fram emot att träffa sara älskade sara, ser fram emot urkult, ser fram emot oscartimonmimmi ser fram emot alla dagarna i parken.

Jag är så himla glad att jag har turen att ha de vännerna jag har.











Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: