Aussie girl


Åh, det är en såndär kväll man är så fruktansvärt inspirerad till tusen olika saker men helt kraftlös och därför totalt jätterastlös. Jag vill göra alltalltallt fast mest sluta vara så nojjig. Vad finns det att nojja för nu liksom? Är inte allt utrett och bra nu? Eller? Jag har mest lust till att vara någon nära, ha någon andandes i nacken ha någons halsgrop här.Jag har blivit en tråkg människa har jag kommit fram till. Riktigt urbota trist och grå. Inte alls speciellt roligt. Äh. Nu är det iallafall sommarlov om två dagar, och (jag veta att jag tjatar men jag är så himla glad) den tjugotredje åker vi till peace and love. Åh. Åh. Åh. En sak till jag har insett är att jag nästan helt har slutat bry mig om mitt blogginnehåll, men äh.

Det som är viktigt för mig just nu är att spendera sommartiden väl. Men fina människor, på fina platser, med fin musik och skapa fina minnen. Leva helt fullt ut.

Kärlek är dock någonting jag ska akta mig för.

Ps. Imorgon är det bal!



Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: