Jag har börjat gå de första stegen på den lilla fjortisstigen kanske?


Idag satt jag några timmar inne på olika toaletter runt om i umeås innerstad och behårade golven. Nu är jag nyklippt och känner mig om möjligt lite fräsh. Nu är det bara att färga om det, sy det sista på avslutningsklänningen och fixa strumpbyxor, och så ska jag vara klart till avslutningen på torsdag!
Imorgon beger jag mig till norrbyskär på klassresa, är tillbaka på söndagskvällen.

Ps 1, jag har införskaffat mig en svart adidasjacka.

Ps 2, när jag kom hem tog min mamma fram en nikejacka från sjuttiotalet. I skrällande turkost. Den är underbar.

Ps 3, jag ska börja webcama och skaffa mig några utvikningsflickor.

Ps 4, jag är nu lite rädd för rullstolsförare.





Kommentarer
Postat av: Alice

åh bilderna ser mjuka ut. eller hur ska jag förklara? Mysiga?

2009-06-05 @ 10:24:16
URL: http://alicews.blogg.se/
Postat av: emelie

du är ren, om man jämför med andra dagar. (a)

det blev najs.

2009-06-05 @ 10:35:14



Namn:

E-postadress:

Blogg: