jag vet inte alls vad du menade med det där


Det är måndagskväll eller kanske natt elller så är det tisdag jag har faktiskt ingen aning. inte vad klockan är heller.
jag är ensam förvirrad ignorant likgiltig osminkad opeppad närhetstörstande hatad trumpen cynisk bitter tråkig efterhängsen och jag har inte alls gjort någonting vettigt idag. gått runt och väntat mest. det går lite för fort, går lite för snabbt, borde sakta ner några sekunder i taget.
jag lyssnar på bd igen om nätterna.
märker också att jag slutat skriva stor bokstav efter punkt. kanske inte bra. i längden.
såg det i någon bok någon blogg någon låttext.
föresten så trodde jag att jag drömde om fjärilscharlie inatt men jag gjorde visst inte det. fick för mig bara.
var inte tyst bara. kan du vara snäll

mest bara trött, imorgon är jag ute på djupt vatten och kommer troligen drunkna
pussar alla fina

"Jag var livrädd, greppade efter dig och jag undrar om du höll om mig för enbart mig. Det var jag som kunde styra för det var som en dröm men kylan gjorde mig stel och  tårögd. Jag önskade vi precis innan backen, i vår största rädsla och hopp om ett hopp."



Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: