Yranhelgen som mest var solsommar och egentligen ingen yra alls.


När jag först kom in till umeå klockan morgon i lördags så fick jag direkt ett samtal från övermakterna på Schmäck om att det inte fanns kunder idag, och alltså inget jobb. Men dagen var inte förstörd för det! Jag träffade Kiki och satt nere vid kajen och åt vattenmelon och körsbär och solade våra vinterbleka ben utan strumpbyxor för första gången i sommar.
Lite benandjerrys på mikaelas födelsedagsfirande hann jag också med, och sedan spenderade vi nästan hela den dagen med en hel massa människor vid älven. Det var en sån där filmisk dag, en riktigt riktigt somrig heldundrans soldag. Helt super bäst.

I fredags såg vi en misshandel och väntade superlänge på pizza också.
I söndags vaknade jag med magkramp som sedan tydligen visade sig vara blindtarmsinflammation och fick tillbringa midnatten på akuten med ett blonderat emo.

Båtfärder, bad, genomskinliga kläder, benandjerrys, körsbärskvistar, melonkladd, jordgubbar, gosa, metrobögen, skåningar, sommarcigaretter, parkvistelse, iskallt, allafåglarsjungerfalskt, mopedfärder, apollo, tyckeromdig, poserande, shoppande, rökande, älskande, skrattande, smärtande, sommrande, planerande, telefonerande med prinsessan i norrforrs på kvällskvisten.






























Kommentarer
Postat av: Alice

åh vad mysiga bilder.

2009-06-01 @ 17:03:12
URL: http://alicews.blogg.se/
Postat av: Linn

Å så härliga bilder! Men aj för blindtarmsinflam.

Kolla vad jag hittade. WqIHjV1JsA" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=WqIHjV1JsA



Är inte strömbäck utanför Umeå? Smått skumt. Men ändå.

2009-06-01 @ 17:05:10



Namn:

E-postadress:

Blogg: