Bekräftar varje vidrig fördom.




Biobiljetten från när jag såg Patrik 1,5 med Dennis i januari.


Campingkortet från Urkultförra året, åh.


Min ameliespeldosa från Paris,
och eifeltornet står på mitt nattygsbord.


Han ringde faktiskt. Sade en mening. Lade på.
Det var sista gången.


Min klänningsgalje.


Av D


Artikeln från Edge i somras när Agnes och Albin blev intervjuvade.


Det här korten har jag fått av min moster.
De finns i hennes hemskt fina lilla leksaksaffär i Århus.


På min vägg hänger progremet från Umeofolk 2008.
Jag minns inte så mycket, men jag minns
att jag spenderade nästan all tid på subway och under studiotrappan.



I min översta byrålåda i min mammas gamla sekretär
har jag mina mönster.



Kommentarer
Postat av: Singapore

Väldigt fin bild på mönsterna, och jag gillar din klänning skarpt.

2009-03-23 @ 07:09:45
Postat av: Sara

Jag saknar dig.

2009-03-23 @ 11:11:14
URL: http://herrbertrand.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: