Mama, put my guns in the ground


Det är en del dagar som den här som jag ibland får lite för mycket panik och inte alls klarar vara kvar bland människor och då är det bara bort fly gömmasignågonstansdäringenhittarmig som gäller.
Patetiskt, jag har bara så svårt att riktigt ha kontroll över någonting.

Idag har jag

- Träffat sofia det första jag gjorde på morgonen.
- Haft en ganska neutral dag större delen av tiden.
- Blivit lite glad över att asfalten var torr när jag var på väg hem.
- Varit riktigt vårinspirerad och gjorde sånt jag aldrig brukar så som att rensa min sylåda på olika handa band och spetsar och rulla upp på små fina kartongbitar.
- Varit ett allmänt asshole.
- Nästan vågat skicka iväg ett sms.

Nu lyssnar jag på Bob och blir inspirerad av V´s planer om paris.






Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: