Paprikapälsar


Jag sitter här och lyssnar på Noah and the whale och Mando och det är bättre nu.
Veckan har varit ointressantrastlössegkall men det är bättre nu.
Ingenting intressant händer som man skulle skriva några intressanta rader om men som den stressade pressade människa jag är slänger jag ihop någonting ändå. Det ska man inte, man ska INTE slänga ihop någonting när man bloggar, urshnej jag hatar det själv. Men jag lägger kanske ut lite bilder ändå. Lite ord? Inget skriveri idag, jag är för trött.

Ultrabussäventyr, ersboda, offer, sillyboy, irgens, kattjävel, pasta, albin, lp, peaceandloveplaner, rastlöshet, bildprojektarbete, midgård, ettornas projektarbete, franska speglar, kol, bibliotek och nej och blä vad jag är trött på det här nu. Jag känner mig rastlös igen.
Jag vill flytta bort, ut, iväg.

En till sak jag måste ha sagt; MIDGÅRD HAR OTROLIGT MÅNGA VACKRA TJEJER.
Varje gång jag är där känner jag mig verkligen toppskabbig och äckligt ful.
Men det ska det bli ändring på, självkänsla ochsåvidare... nej vad lame det här blev. 
Hejdå.















Kommentarer
Postat av: creepie man

As usual, on the outside

2009-03-12 @ 21:45:05



Namn:

E-postadress:

Blogg: