Under her dress


Jag har mer lust till att skriva för hand just nu än att spilla tid på bloggandet.
Jag ber om ursäkt, jag är säkert snart inspirerad att skriva något intressant blogginlägg, men inte nu.
Imorgon ska jag köpa hemskt fina örhängen av Lo, och lyssna på musik jag inte har en aning om hur den låter. Men det är bra eller nånting.

En annan sak, det är hemskt många kvinnliga bloggerskor som kör
"hjärtglasögonen-och-titta-sexigt-in-i-kameran-posen" just nu, så jag var tvungen.
Mina är iallafall från Paris.

Dagens låt: Sofa song - The kooks



                                 

Klänning: Hemmasydd
Basker: Myrorna
Hjärtglasögon: Paris
Pin: Munken jag köpte av Hille
Skor: Göteborg



Kommentarer
Postat av: Minnali

Har en liknande klänning i grön/blått som jag också har sytt själv men den sitter som en jääkla sportbh. Kram

2009-03-25 @ 17:46:09
URL: http://minnalis.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: