"Att i alla situationer välja mellan rädsla och kärlek, valet bör vara uppenbart."


Fortfarande den där kraftlösa rastlösheten som ligger kvar över mig.
Så fort jag inte är i rörelse, träffar någon, talar med någon kommer den smygande.
Men kanske är det bara våren?
Kanske rastlöshet över att det inte är varmt och sol och lyckligt precis just nu.

Jag är trött på att blogga. Just nu känns det som om det enda som blir sagt är nonsens. Korta meningar. Meningslöst.
Jag beundrar F´s blogg, just eftersom han får någonting sagt. Sånt där viktigt.
Men jaja, jag skriver ju den här bloggen för till största delen min egen skull.

Något jag ska göra nu;
Te, sy, lyssna på tingsek, göra en blandskiva.

En sak till, lycka till V. Jag är glad för eran skull.



Av det här ska det bli en valborgsklänning!



Kommentarer
Postat av: V

Tack. Tack så hemskt mycket!

Kram

2009-03-30 @ 20:27:10
Postat av: Sara

Vackerhet, skönhet

2009-04-06 @ 12:13:59
URL: http://herrbertrand.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: