Du vet hur det går

Det är lite fel att om man upplevt någonting väldigt trevligt, fint och bra så blir det en väldigt ointressant text för andra oinblandande att läsa. Men whatever.
I fredags gick jag runt och var förbannad och skrek åt alla. Heladagen. Väldigt mycket.
När sedan några av våra kära pojkar kom in i trapphuset och kastade en ungefär halvmeter stor snöklump upp i taket ovanför mig och det sedan regnade ner en massa snö ever mig, samt min mobil, samt min nyinköpta sofiamp3, samt min KAMERA skrek jag så mycket som jag inte gjort på väldigt länge. Men det är bra eller något, man ska skrika.
Sedan satt jag och beklagade mig med Fredrik och följde sedan med på hans fotolektion och pratade om fotografering och sådant som passar sig på en fotolektion.
Fortfarande arg/nere/konstig/sur/kännasigensamochutanför åkte vi till slut hem till Sofia i pengsjö.
Då blev det mesta bra, med äkta tjejsnack (sånt där om sex och pojkar)
Ord är för små, bilder är lite bättre.
Men ursh, jag märker hur inteduktig jag är på att fotografera på fester. Tittar inte i titthålet alls, 90% är suddigt och konstigt. W/e.
Det var i det stora hela väldigt mysigt att få vara hos Sofia igen, och jag uppskattar väldigt mycket att få umgås med de här tjejerna.
Kramar.

Lördag, och jag satt på bussen in till stan och lyssnade på Du hade tid och Varning för ras och det kändes nästan som sommar. Sedan träffade jag olika finisar, som Dennis, Arvid, Henrik, Lotta, Kasper med medhörande flickvän, och Jessica.
Det kändes verkligen som sommmmmmar, vårvädret var underbart och hela apberget var fullt med folk.
Det enda som var fel var att sfparken är full med snö.
Sedan åt jag med mamma på Rost och dagen förflöt.
Det enda som var synd var att jag inte fick träffa Valdemar på kvällen, vi som skulle på dans och allt.
Nåväl, jag ska sluta skriva detta ointressanta blogginlägg och säkert få en massa skit nu av tjejerna som klagar på att jag lägger ut fel bilder.
Det finns nakenbilder, bara så att ni vet.
Det förekommer alltid nakenbilder.


Fredrik.


lfred och jag pratade molekyler.
Här förklarar han någonting samtidigt som han gömmer sig.







Seriöst, jag vet inte vad som hände här.



bli en vana med sånahära bilder nästan.
Keep going!







Finisar.









Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: