Kulturnatta


Kulturnatta tvåtusennio blev inte som förra året på långa vägar, men det var fint så sitt sätt med.
Det regnade, det söps, jag satt ensam ganska länge inne i hörnet på hemköp, det fortsatte att regna och jag fick blöta fötter. Fast först jobbade jag ju. Helvetesjobb. Sex timmar, och jag var tvungen att vara trevlig hela tiden. Jag kan inte vara trevlig och snäll i sex timmar i streck! Omöjligt.
Kvällens höjdpunkt var iallafall när vi gick och såg på Wolverine inne på sf. Ganska sorgligt va? På kulturnatta!
Ja herregud, här bjuder umeå på gratis kultur och vi betalar skjortan för att besöka de strängt bevakade toaletterna och se på episkfilm.
Fast ohmygod vad episk den var.

Annat då? Jag träffade på en full Lucas. Såg på modevisning, och blev inspirerad att sy igen.
Måste bara säga V, det var riktigt kul att se det du jobbat på så länge!
Ser fram emot nästa år ska du veta.











Har börjat vänja mig vid den där cykelturen nu, den är fin.




Kommentarer
Postat av: Vic

Åh, tack!

2009-05-25 @ 08:42:28
URL: http://etoiles.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: