So here we are now


Det är svårt att sätta fingret på nuläget.
Spänt? Lite.
Jag är mest trött och kraftlös. Rastlös.
Inget speciellt. Jag lever för de små ögonblicken av genomsyrad lycka. Det fungerar.
Jag fick frågan "vilka umgås du egentligen med nuförtiden?" häromdagen.
Det fick mig att tänka till lite. Det är ju ganska uppenbart att jag glivit bort från de flesta gamla jag umgicks med.
Jag har ju kvar dem, det har jag ju. Leila tillexempel. Jag vet ju att hon alltid finns där.
Bara det att vi inte umgås. Men de gångerna vi ses, då är det ju precis som vanligt.

Men vilka är det då jag umgås med?
Jag är mycket hemma, det är svaret.
Silly. Sofia.
Någon som jag bara de senaste dagarna umgåtts med en del är Kasper. Fin kille det där.
Någon som jag gärna vill umgås mer med är Petronella. Jag har redan planerna för hennes födelsedan i slutet av maj uppdukade och klara. Åh, det kommer bli så fint.
Nya människor är bra. Alltid bra.
Idag gick jag förbi två personer jag inte sett på mycket länge, och som jag båda tycket mycket om.
Vid bokia träffade jag på Benjamin och hans mamma, och så såg jag en skymt av Mikael.
Så märkligt det där. Hur man tappar kontakten med människor.

Ha en trevlig kväll.



Kommentarer
Postat av: pet

baby baby baby <3

2009-05-06 @ 19:42:14
URL: http://petrur.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: