Takövernattning


Vad nu då? Jag har ingen sovplats. Vad göra?
SOVA PÅ STAN.
Jag, Petter och Isak cyklade runt mitt i natten och letade bortkastade kläder, och ovanpå sfscenen hittade vi en hemskt skabbig möglig filt som vi plockade med oss. Lite senare, ovanpå sftaket mitt bland glasbitar, damm och dagg lade vi oss i en hög. Vi fick faktiskt lite sömn tillochmed! Sova på stan är en såndär sak man bara ska göra någongång, och nu är den gjord. Snygga, pigga och checka så reste vi så småningom på oss och vid sex började vi till slut att cykla hemåt.
En halvtimme genom ett tomt kallt tyst dimmigt umeå är inte helt fel.

Ps, Vi såg två medelålders män komma ut från maxtoaletten tillsammans med läskiga leenden.
Ps2, Jag har nu lagt mina sista pengar på maxburgare. Fast vi fick ju gratiskaffe.








Kommentarer
Postat av: Eva

Och dom ser skabbiga ut som stryk <3

2009-05-23 @ 10:01:01
URL: http://petrur.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: