Låtar som...

har gjort mig glad: Stockholms kyss - Lars Winnerbäck

har gjort mig ledsen: Vi - Lasse Lindh
Påminner om en vära vän - En svår och jobbig grej - Lars Winnerbäck
jag vill dansa till: Sponsored by destiny-  Slagsmålsklubben
jag vill dansa ännu mer till: Party with my pain - Johnossi
Lugnar ner mig: Fan fan fan - Joakim Thåström
jag lyssnar på för att bli pepp: I´m pablo - Billie the vision and the dancers
påminner om kärlek: Vi två, 17 år - Håkan Hellström (men hååkej då ronja)
påminner om gamla tider: cancerkropp - Hästpojken
påminner om ångest: I´ll be gone - Broder Daniel
jag lyssnar väldigt mycket på just nu: Eet - Regina Spektor
är väldigt, väldigt bra: You bury me - Broder Daniel
lyssnas på i ilska: Panasonic youth - The dillinger escape plan
jag lyssnar på när jag är kreativ: Svenska Tennis - Smk
påminner om sommardagar: Moving to new york - The wombats
påminner om våren: Varning för ras - Lars Winnerbäck
påminner om en bra film: Whirlwind - BD
påminner om staden jag tycker om: Son of st. jacobs - BD
jag lyssnade på när jag var 13: Kom - Lars Winnerbäck
jag lyssnade på när jag var 14: Escapism - An café
jag lyssnade på när jag var 15: Utan dina andetag - Kent
jag lyssnar på just precis nu: Dancing queen - Laakso


Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: