23 DAGAR KVAR

Jag sitter här och försöker välja musik till visningen, och herregud vad svårt det faktiskt är. Allt. Går. För. Långsamt. Eller så passar det inte till stilen alls över huvud taget. Funderar också en massa över hur allt praktiskt faktiskt ska gå till, det här är ju mitt första år på visningen, och jag känner att jag verkligen inte har någon koll alls. Nåja, snart är det möte för designarna, och då borde saker bli uppklarade.
Grejer jag har fixat;
- Lokal i centrum
- Sminkös
- Smink och hårskisser
- Fotograf (ev x2)
- Transportfodral
- Logotyp, dock inte inskickad.
Grejer jag inte har fixat men borde ha;
- Musik uäähähärhrg
- Organiserat exakt hur allt ska gå till innan visningen, blä ge mig ork.
- SYTT KLART SERIÖST DET ÄR TJUGOTRE DAGAR KVAR (och egentligen minus sju, för där har jag lags min deadline, iallafall för sömnaden)
Detta är absolut ett ouppnåeligt mål. Skjut mig.

Kommentarer
Postat av: karre

men allvarligt;

http://open.spotify.com/track/5L8ta4ECl5zeA6bGqY7G38

2010-04-30 @ 18:07:36
Postat av: Askmelisa

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2011-03-25 @ 13:31:25
URL: http://askmelisa.blogetty.com



Namn:

E-postadress:

Blogg: