MÅNDAG , & JAG TÄNKER PÅ BLA. DETTA

Något jag gillar väldigt mycket är spontan uppskattning. Typ som att gå fram till någon och säga fan vad bra och fin du är.  Egentligen är det så himla dumt att man oftast tvekar till att göra sånt här (jag) att vara feg/blyd etc osv. Men de man går fram till och pratar med brukar ju oftast blir jäkligt glada. Det är typ min dröm lite, att någon någon gång kommer fram till mig och säger fan Amanda du verkar vara en sjukt skön människa, ska vi gå och fika i eftermiddag? Eller då att jag gör det samma, till någon av alla dom jag går och tittar på i smyg och önskar att vi kände varandra bättre.

Kommentarer
Postat av: Niklas Hubert Alsten

Åh, det låter bra. Det skulle behövas mer spotana uppskattningar och beröm i Sverige, speciellt den här delen av året.

2010-12-21 @ 12:31:35
URL: http://decipher.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: