OKTOBER, NOVEMBER, DECEMBER, 2010

I oktober jobbade jag nästan hela tiden. Jag fick ett helt uppslag i vk, fick beskedet om att jag skulle ha en visning under fashion weekend, och på tre veckor (!) planerade jag ihop allt med modeller, tider och scheman. Visningen var hur kul som helst, och verkligen helt annorlunda än min första i Maj.
Jag publicerade också min hemsida aagarddesign.se för första gången!
Den första snön kom också, och jag gick på bio + kinarestaurang med min fina klass.
I november gjorde jag inte mycket alls, jag fotade mest mig själv, och satt på café.
En halloweenfest planerade jag dock, och jag hade på mig linser för första gången i mitt liv (mycket obehagligt)
I början av December åkte jag till stockholm en helg och handlade upp alla min pengar på bland annat den fina röda stickade jultröjan, och en fin grå klänning från zara. Jag var på glössfest med massor av vänner, och bakade lussebullar med min mor. Sedan firade jag jul tre gånger, två gånger i vår översnöade stuga, och en med min pojkväns släkt. Den bästa julen jag har haft på väldigt väldigt länge.

Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: