INFÖRSKAFFAT

Blommiga sommarshorts i manchester, åh sommar. Från Beyond Retro
Randiga short, från Beyond Retro dom med!
Ny favvo t-shirt med tryck från en gayparad på åttiotalet. Från American Appareal!
Måste bara säga en sak, GUD vad det är överpris på allt på American Apparel! Helt sjuka priser för helt simpla plagg. Så synd att allt är så fint bara.
Fyndade en blandpåse med vintageplagg av en tant på hötorget för bara 120 kronor! Nästan allt var fint, här någon form av svart västklänning.
Ur samma påse, en midjehög allmänt fin vardagskjol.
Byxor från Beyond Retro! Jag har letat efter ett par såna här jättelänge och nu hittade jag dom!
Vadlång sextiotalskjol i matchester. Alltså matchester är nog världens bästa tyg! Från Humana, eller Beyond Retro, minns ej.
Blommig byxdress till i sommar, fin, men alldeles för stort axelparti. Sy om, sy rätt.
Två billiga mönster, ett på några olika utklädningsklänningar och ett annat på två karaktärer från Trollkarlen från Oz! Peppad på att göra Tin-man någon gång...
Något svartvitt som inte gör sig bra på bild. Kanske något ni får se mig i på nyår, den är riktigt fin på.
America-bag, till träning och sånt. Sen köpte jag lite allmänt som strumpbyxor och smågrejer och presenter och så, men sånt orkar jag inte visa.

Kommentarer
Postat av: Vera

SJUK grymma shorts!

2010-12-14 @ 08:33:29
Postat av: marie

jag älskar byxdressen! <3

2010-12-15 @ 11:03:43
Postat av: felicia

Himla fint alltihop! Angående American apparel har jag en kompis som jobbade för dem i London, och hon sa att kvalitén i flera fall är under all kritik till de priset de säljer. Men vissa plagg är säkert bra!

2010-12-18 @ 22:07:37
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: