06.02.10

Ikväll har jag börjat på två stycken av uppsättningarna! Det känns fantastiskt att äntligen vara igång, jag trodde aldrig att jag faktiskt skulle börja med själva sömnaden. Jag måste nästan också varna lite, framöver kommer jag nog vara hiskeligt trist och enbart prata om modevisning hit, trådrakor dit, och klaga över tusen saker som går fel.
men det är här är något jag verkligen tycker om, och jag är verkligen så glad över att jag har fått den här möjligheten. Tack också till de fina modellerna som vill gå för mig, jag tror att det kommer gå superbra.
Här har ni en låt jag lyssnat mycket på ikväll också!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

sjukt bra låt

2010-02-06 @ 23:31:15
Postat av: Grammatiknazist

"...hiskeligt trist ATT enbart prata om modevisning..."



!

2010-02-07 @ 15:58:34
Postat av: coco

vare du som kommeterade på min blogg? tänkte bara jag vet ingen annan som heter något på a

iaf äger den där låten så sjukt mycket!

2010-02-07 @ 18:31:15
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: