OM JAG HADE EN DOTTER

Skulle hon nog få heta någonting åt det här hållet.
Wilma (främst för att det låter som om man är glad och har flätor hela tiden)
Agnes Cecilia (för att dubbelnamn är superfint, och det här kommer ifrån en av Maria Gripes böcker)
Regina (för att hon då skulle vara uppkallad efter en fantastisk kvinna)
Mathilda (för att jag älskade den filmen något galet när jag var yngre)
Freja (för att det är fint, och för att Freja var en kärleksgudinna)
Embla (för att det låter fint när man säger det)
Lova (fintfintfint)
Klara (fintfintfint)
Maja (om man heter Maja kan man inte vara annat är sockersöt)
Saga Li (jag gilllar namnet saga, och jag gillar namn som slutar på Li)
Lou (efter Lou i Sen tar vi Berlin)
.

Kommentarer
Postat av: Niklas Hubert Alsten

Jag älskar att jag känner nästan flickor med alla namn från den listan.

2010-02-16 @ 22:30:16
URL: http://decipher.blogg.se/
Postat av: karre

FIRST WE TAKE MANHATTAN, THEN WE TAKE BERLIIIIN

2010-02-17 @ 00:53:15
Postat av: POLISEN (ella)

BILDKÄLLA AMANDA, BILDKÄLLA!!!!!!!!!

du kan få fängelse i två år om du inte skriver ut den...

2010-02-17 @ 11:29:18
Postat av: Idipidi

Om jag hade en dotter skulle hon heta Liv.

2010-02-17 @ 13:43:28
Postat av: Julia

Jag är fortfarande för ung för barn x)

men alltid kul att komma på namn.



fin blogg btw!



Kram

2010-02-17 @ 14:34:18
URL: http://juliagustafssons.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: