OM HEMLIG KÄRLEK

I våras gjorde jag mycket dumt.
jag svek, och jag var hjärtlös,
jag vände ryggen åt någon som behövde mig.
I våras låg jag också en eftermiddag på ett tak med fina vänner
fina vänner, och en till
en kille jag aldrig riktigt tänkt så mycket på
en kille som alltid funnits runt omkring mig
men aldrig mer än så
Den vårdagen började någonting växa.
och jag blev förälskad
så förälskad att mitt huvud slutade att förstå att man sårade
när man gjorde så,
så förälskad att jag var hundraprocentsäker
på att jag skulle gå under om jag inte fick honom.
Han tog upp all plats i min hjärna och brände hål på allt.
det var inte ens mitt fel, det var meningen,
för det var ingenting annat som skulle kunna ha hänt
förutom att vi fick varandra
hela den våren var jag den klyshigaste människan på jorden
jag lyssnade på tusentals kärleksånger som såklart handlade bara om oss
och hade tonårsflimmer genom kroppen
Jag krossade någons hjärta den våren,
men jag kunde inte låta det vara
för jag hade hittat något som jag visste att jag aldrig tidigare hittat.
Så vi gömde oss undan alla människor
jag och min hemliga pojke
vi ägnade tiden åt att sitta ensam i parkerna
och försöka hålla oss ifrån varandra
för överallt fanns de dem som blev så jävla sårade
och jag som inte kunde bry mig
för kärlek är egoistisk, och när man är kär så är man alltid världens jobbigaste
Men så en dag, så hände det någonting.
min allra finaste bästa killkompis accepterade oss
och det är något av det finaste någon gjort
om man inte känner denna fina vän förstår man kanske inte
men han är en av dem som var mest förbannad
och också den som fortfarande tyckte om mig
Det är världens bästa känsla att få visa världen vem man älskar.
Jag älskar dig Petter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahsdvcda'jfckpdsanjvcoixzhvlkcsv mcå jadåifeaifusifhdsajfo¨sfjafgaaaaaaaaaaah

2010-01-23 @ 18:29:14
Postat av: Camilla

Vad fint.

2010-01-24 @ 15:06:28



Namn:

E-postadress:

Blogg: