SOMMARHANDLAT

Idag var det sommar-rea på Ohlssons (som är den enda stora tygaffär vi har här i Umeå) så jag var är happii. Jag hittade fint jenstyg, och en bit blommigt. Det bästa; tyger i ett hörn som kostade fem spänn metern *heaven*
Sen köpte jag lite annat fint på hm för någon dag sedan också. Jag brukar aldrig hitta något jag riktigt gillar på hm, och har alltid tyckt att det är superkonstigt att så många modebloggare alltid pratar lyriskt om hm och alltid har superfina kläder därifrån. Jag har aldrig hittat! Är det kanske bara vår affär här i umeå som inte har allt som säljs på andra ställen eller?

Kommentarer
Postat av: Aliz

formad eläppar är hjärta, och duuu vad ska du hitta på av de där tygerna?

2010-07-13 @ 22:50:15
URL: http://gasdance.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: