08.03.10 Update

En sak jag bara måste tillägga, detta är Min blogg med Mina åsikter. Om det stör, så varför läser ni ens här? Eller okej, det är asroligt att vara elak, jag vet.
En sak till, nu orkar jag inte riktigt fortsätta med att rikta mig till människor jag inte känner som läser min blogg, förlåt. Min blogg kommer från och med nu innehålla mycket mer av mina egna åsiker. Om ni tycker det är kul och intressant så får ni självklart fortsätta läsa, bara ni är förberedda på lite mer personlighet. Puss.

Kommentarer
Postat av: karre

You go girl!



(det är internationella kvinnodagen idag)

2010-03-09 @ 01:47:37
Postat av: Elin

jag tänker fortsätta läsa, jag gillar när du skriver sånt!

2010-03-09 @ 14:51:14
Postat av: sofia

JA, mycket bättre.

2010-03-11 @ 19:43:59
URL: http://alskaret.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: