19.03.10

Har fått nån fix idé om att det luktar konstigt överallt. Typ på min skola, särskillt i E-huset. BLOD luktar det, och RÅTT RÖTT KÖTT. Skitäckligt. Jag sprayar min beloved rosenparfym från Paul Smith runt om mig vart jag än går. Nu är det helg iallafall och tråkig som jag är så ska jag som vanligt vara hemma.
Idag var det också nio månader sedan jag blev tillsammans med min pojkvän.
Alltså, är vi helt söndertöntiga som fortsätter att komma ihåg månadsdagar?
But who cares. Ni är ju redan sjukt less eftersom jag nästan inte pratar om något annat.

Kommentarer
Postat av: Marlene

Närå, jag gör det också! Benjamin brukar glömma dem dock. Månadsdagarna, alltså.

2010-03-20 @ 00:55:10
URL: http://surrealistiskt.blogg.se/
Postat av: Camilla

Självklart att man kommer ihåg månadsdagarna! Tolv hann det bli. Sen tog det slut, som det mesta verkar göra.. :(

2010-03-21 @ 15:33:42



Namn:

E-postadress:

Blogg: