31.03.10

1, Igår som skulle ha blivit en sådan bra dag blev jävlig, mestadels mitt fel. Har börjat lyssna och tänka för mycket. Höll det ju ifrån mig. Det är bättre nu. Somnade näranära.
1.5, (en fin vän som ville hjälpa, jag uppskattar det så himla mycket. Tycker om dig.
2, Personer runt om, som försöker komma in, förstöra, göra ont.
3, Längtar efter kaffe, efter festivalsvirrvarr, och efter ljusa nätter tillsammans med älskade vänner.
4, Set sail for better times.
5. SÅDANT JAG INTE ÅNGRAR: kyssarna jag besvarade, blickarna jag valde att möta, händerna jag höll, hårt hårt. Kärleken jag hängav mig åt och sen, förstörelsen. Är det inte underligt hur man kan bli starkare och svagare på samma gång? Först kommer fallet men sedan kommer återuppståndelsen och nu vill jag bara ta mig ännu längre, ser du inte det? Sluta göra det du gör.
6, Det finns så mycket som jag skulle vilja säga men plötsligt blev jag påmind om de gånger då ärlighet faktiskt inte tog mig längst. Ibland kanske det är bättre att inte säga någonting alls. Men jag vet knappt vad jag själv menar längre. Blank.
7, Kedjerökning.
8, Lite ledsen mitt i våren.

Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: