ÄNNU MER VISNINGSTJAFS


Hahafsgdf jag fattar verkligen inte hur jag ska hinna göra klart allt som måste göras innan visningen i maj.
Känner mig som världens sämsta och är bara kgtktrhktrgkekreekrekrewkgfvgfdshwkr.
Fyra bra saker idag iallafall:
- Byxorna är klara, mina allra första kostymchinos (eh ja) och jag vill bara äta upp dom för att dom är så snygga.  Något som är bra är att min killmodell har exakt mina mått, så troligen kommer jag använda dem tusengångerom hela tiden efter visningen. Sjukt proffsy, absolut.
- En tygbeställning på dryga tvåtusenfemhundra är ivägskickad, såklart behöver jag inte betala en krona (jag älskar älskar älskar sponsorer mest i hela världen vet inte hur jag skulle klara mig annars)
- En annan beställning på vävda namnlappar är också iväg, och kommer troligen i mitten på nästa vecka.
Och ja, skryt är det enda som får mig att något sånär tro på något alls just nu, SKRYT ÄR BÄST FÖR SJÄLVKÄNSLAN KOM IHÅG DET OCH STRUNTA I ALLA ÄCKLIGA ANTIPRETTON.
Nä, men jag är trött. Skyller på det. Sova, nu. Pojkvän imorgon.

Kommentarer
Postat av: Vic

Inte för att verka dryg eller så, men namnlappar känns lite overkill ifall det nu inte är så att du ska sälja kläderna sen.

2010-03-07 @ 14:13:46
URL: http://etoiles.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: