SAKER NI KANSKE INTE VET

Så här går det till:
- Varje bloggare börjar med att skriva 6 egendomliga/underliga saker om sig själv.
- Bloggare som blir utmanade ska skriva 6 saker om sig själva i sin blogg & samtidigt ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren 6 nya bloggare & gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de är utmanade & att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

~~~~Sex saker som ni kanske inte visste om mig:~~~~

- Jag har en storebror som är kokainmissbrukare, och det har jag växt upp med hela mitt liv. När jag var tretton gav han mig Lalehs första skiva, och på den ligger låten "Storebror" som handlar nästan exakt om oss. Vet ej om han visste det när han köpte den dock.

- Jag älskar kärlek, och jag älskar närhet. Detta har några gånger lett till dåliga relationer som jag efter någon månad får panik över och gör dumma saker och sviker vänner.
Nu har jag som ni kanske vet efter lång tid hittat alldeles rätt, och jag och min pojkvän har snart varit tillsammans i ett år. Puss.

- Jag har såklart haft rätt många olika fula stilar innan jag hittade min nuvarande superfierced style. När jag var i tretton fjortonårsåldern alltså. Bland dessa finns bland annat fulemo och failpoppare.

- Jag älskar att vara elak mot människor, och att snacka skit. Det absolut bästa jag vet. Jag är nog också en av de svartsjukaste jag vet.

- När jag var yngre reste min familj väldigt mycket, och jag har varit i ungefär 25-30 längder.
jag har också mycket släkt utomlands i olika länder, och har bott i Norge i två år.

- Jag har ovanan att bli extremt fascinerad av en speciell person som jag sedan rätt och slätt stalkar i några månader innan jag lär känna personen en smula, och besattheten svalnar.
Jag utmanar:
Kasper (även fast han inte har någon blogg ÄN)

Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: