UMEÅ OPEN 2010

Så. Himla. Bra. Open. I. År.
Mina höfter är fulla med blåmärken och skrubbsår men jag är glad ändå. Trött och glad.

Den här bilden är från Umeå Open för två år sedan.
Då hade jag fula rosa dreads och träffade min första riktiga pojkvän.
Och nästan alla mina nuvarande vänner!
Nu är alltså de tre opendagarna avklarade och jag har hittat, ja, åtminstonde tre nya band jag absolut kommer att lyssna på i fortsättningen! Igår spelade alla "stora" artister, och det var bra det med. Melissa Horn, supergullig och fin precis som jag trodde, Salem var såklart fantastiskt och har ÄR faktiskt så söt som han ser ut på bilder. Markus Krunegård var en besvikelse tyvär, jag vet inte om det var för att han inte var med laakso eller för att jag var less och trött på att ha stått på samma ställe i all trängsel i flera timmar, men han kändes faktiskt lite melodifestivalig. Och det är INTE okej. Markus för mig är dryg och egoistisk, men Markus på scenen var bara sliskig. Jag gick rätt tidigt och såg Maskinen tillsammans med en tjejkompis istället. En liten sväng in på Makthaverskan hann jag också med.
Annat jag hann med var ett sjukt fint och bra pojkband, Good Morning June. Absout värt att höra igen. En del klubbmusik i studion, Jennie Abrahamsson, Joel Alme, Invasionen, umgänge och fina möten med okänt folk.

Kommentarer
Postat av: Pekk

MINIHERMAN, superskoj!

2010-03-28 @ 18:04:27
URL: http://ochjagbryrmiginte.blogg.se/
Postat av: Javaneh

Gud vad underbart det var. Dock blev ju höfterna ihop pressade...men det var värt det. Helt klart. Det var trevligt att prata med dig förresten! pusshej

2010-03-29 @ 22:51:39
URL: http://javiie.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: